​                                     Betingelser for vedligeholdelsesabonnement.

Kunden kan dog opsige denne med 1. måneds varsel ,hvorefter der udregnes timeløn svarende til den tid JLC Haveservice har brugt i haven. Timeløn og gebyrer kan ses på vores hjemmeside JLChaveservice.dk under løn og gebyr. JLC Haveservice kan opsige aftalen med omgående virkning.

Opgavebeskrivelse vedligeholdelses abonnement indeholder :

Græsslåning, kanttrimning, lugning, 1x hækkeklip. Disse ydelser indgår i et basis vedligehold

Ekstra tilkøb til dit abonnement:

  • Lugning i/mellem hæk.
  • Ukrudtsbekæmpelse på flisebelægning.
  • 1x hækkeklip.
  • Ukrudtsbekæmpelse på fortorv.
  • Bortskaffelse af haveaffald.
  • Beskæring af div. Buske og træer.
  • Mosbekæmpelse i græsplæne.
  • Beskæring af ny græskant.
  • Gødning, hæk, græs, blomster.
  • Klargøring af haven hvis dette er nødvendigt.

Det er et krav at bestille klargøring af haven inden abonnementets start, hvis vi vurdere at haven trænger til en i bundgående omgang så vi kan garantere  at haven bliver gennemgået  og ordnet hver gang vi er på besøg hos jer, så haven altid vil fremstå pæn og nydelig.

Forhold og udstyr.

JLC Haveservice har selv det udstyr der der kræves til at udføre den givende opgave.

Ved temperaturer omkring 30 grader indstiller vi arbejdet.

I sommerperioden hvor temperaturene er forudsat høje, møder vi ca kl 6, for at spare den time, når solen står på sit højeste. Dette er tilladt ifølge loven. (Af hensyn til naboerne) Vi starter selvfølgelig, hvis muligt først de larmende maskiner når andet arbejde der ikke generer nogen med lyd, så sent som muligt på besøget.

Betaling.

Betalingen skal ske inden vores første besøg på adressen . Fakturaen bliver fremsendt omkring uge 11.

Det er muligt at lave en delbetaling over to gange, der henvises til vores hjemmeside under løn og gebyrer, hvor du kan finde pris på dette.

Betalingen på vedligeholdelse abonnement er altid forud betalt.

Rettigheder.

Kunden har ret til at opsige sit samarbejde med JLC Haveservice, hvis vi ikke udfører og kan leve op til det vi har aftalt med vore kunde.

Kunden kan til enhver tid opsige sit abonnement med 30 dages varsling.

Ansvar.

JLC Haveservice er forpligtede til at tegne alle lovpligtige ansvars- og arbejdsskadeforsikringer på kundens ejendom samt vore medarbejderteams i firmaet, sådan at kunden altid er sikret erstatning, hvis JLC Haveservice pådrager skader.

Tavshedspligt.

JLC Haveservice har tavshedspligt i forhold til begge parters private og interne ageren, samt det kendskab de måtte få til hinanden i forbindelse med opgavens udførelse.

Dette er også gældende efter endt samarbejde.

Forsinkelser.

JLC Haveservice forbeholder sig retten til at henstille vores arbejde, hvis vejret ikke tillader det, m.h.t vores maskiner og vores egen sikkerhed, eksempelvis, snestorm, stormvejr, kraftig nedbør, og hvis vi ikke kan udføre arbejdet grundet eks. mudder efter kraftig regn.

Vi vil vurdere hver enkelt kunde om de skal have et erstatnings besøg eller om vi kan vente til næste besøg, er dette tilfældet vil der selvfølgelig blive brugt mere tid hos hver enkelt.

Det er kundens ansvar at vi adgang til pågældende opgave, skulle det være tilfældet at der eksempelvis er LÅST, vil der blive lagt en seddel i postkassen og vi vil komme efterfølgende ulige uge. Der kan være flere grunde til at kan være forsinket eksempelvis, ved sygdom, helligdage, højsæssonen, eller sne.

Yderligere kan der ske forsinkelser, hvis en påbegyndt opgave er forsinket af den ene aller anden grund. Kunden får besked ved for sen besøg.

Information.

I regnvejr ville der kun blive klippet græs og trimmet kant.

Alle vedligeholdelse abonnementer udføres i ulige uger.

Vedligeholdelses abonnementer er en fast pris service, så vore kunder skal se bort fra tidligere estimirede tider, da det ville være forskelligt fra besøg til besøg. Vi kender haven, nogen gange er der mere end andre gange, og uanset laver vi de aftalte opgaver.

Basisvedligehold indeholder som beskrevet ovenfor:

Græsslåning, kanttrimning, lugning samt 1xhækkeklip. Alt udover de nævnte ting skal tilkøbes.

JLC Haveservice garanterer, at vi ved hvert besøg udfører de opgaver, som er aftalt med kunden.

Få et godt tilbud

af lars

Udfyld venligst formularen, og vi bestæber os på at vende tilbage indenfor 4 timer.

 
 
 
 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Hvem er vi?

Vi er flinke mennesker, har grønne fingre og vi elsker vores arbejde, som også afspejler sig i vores resultater. Vi yder en god service hos vores kunder, da vi bestræber os på at opbygge både tillid og et godt vedvarende samarbejde. Der ligger mange ting i en god service. Vi kommer hele vejen rundt og udfører altid de opgaver som kunden har bestilt, og mange gange mere til. De små ting vi yder ekstra for en kunde, erfarer vi, at der bliver sat meget stor pris på, og det er for os i sig selv er en stor tilfredsstillelse, at så små ting kan gøre en stor forskel for et andet menneske. 

Vi har stor erfaring i at få en forsømt have til igen at fremstå smuk.

Kontaktoplysninger

JLC Haveservice

Stenbjergvej 255

9220 Aalborg Øst

Tlf.: 42 49 92 20

E-mail: lars@jlchaveservice.dk

CVR: 40754903